Elakadt a regisztráció során?

A regisztráció folyamatát minden esetben a felhasználó választja meg.
Javasolnánk azonban a következő sorrendet a könnyebb átláthatóság kedvéért:

  1. A főoldalon számlafizető felhasználó regisztrációja – itt adhatja meg a számlázási adatait.
  2. Domain név kiválasztása és díjbekérő számla létrehozása.
  3. Az új domainek regisztrációját és átkérését rendszerünk úgy nevezett domain profilok alapján küldi el a megfelelő Nyilvántartónak.
    Amennyiben ekkor még nem létezik domain profil a rendszerben, ami a tulajdonos adatait tartalmazná, legyen kedves azt létre hozni!
    Kérjük ügyeljen rá, hogy a nemzetközi domainekkel való kompatibilitás miatt domain profilban sajnos nem használhat ékezetes karaktereket, ha nemzetközi domaint is regisztrál a profillal!
    Ezen adatok nyilvános információnak minősülnek. Kérjük jól átgondolva adja meg adatait!
  4. Amikor minden sikeres, akkor létezik egy díjbekérő számla a rendszerben, amit az Ügyfélfiók /Díjbekérők megtekintése
    menüpontban tekinthet meg. Ennek kiegyenlítése után* elindítjuk a domain regisztrációs folyamatot, amennyiben az lehetséges.

*Leggyorsabb fizetési forma a kártyás fizetés az OTP online felületén keresztül.
A végszámlát a befizetésről díjbekérő számla alapján számlázásunk a kiadott számlák menüpontban helyezi el és létrejöttének napján e-mailben is kiküldi.