A .hu domain regisztráció számlázása

A regisztrációs folyamat számlázása:

A kívánt domain név foglaltságát a domain igénylés menüben lehet ellenőrizni
– a domain regisztrációról a rendszer létrehoz egy díjbekérőt
– a díjbekérő befizetése után jóváhagyjuk a befizetést és kiállítjuk a “Fizetve” számlát (végszámlát) és beküldjük a domaint a .hu Nyilvántartó rendszerébe *
a domain elektronikus regisztrációjával elindul a domain tényleges bejegyzése, azaz a .hu Nyilvántartó jóváhagyhatja új igényként.

*Bankkártyás vagy PayPal -os befizetésénél a jóváhagyás automatikus és 5 percen belül megtörténik a fizetés után.

Átutalásos fizetés esetén minden munkanapon munkaidőben 9:00-17:00 között vállaljuk a befizetések ellenőrzését és a beérkezett befizetések jóváhagyását.

Csekkes befizetésre nem tudunk lehetőséget biztosítani.

A létrejött díjbekérő befizethető a számlavezető bank – jelenleg OTP – bankfiókban a bankfiók nyitvatartási idejének megfelelően, a díjbekérő számla sorszámára hivatkozással a közlemények rovatban.
Bankszámlaszámunk az Általános Szolgáltatási Feltételek oldalunkon tekinthető meg.

Magyarországon érvényben lévő veszélyhelyzet idején személyes Ügyfélfogadásra, illetve irodai készpénzes befizetésre nem tudunk lehetőséget biztosítani.

A végszámlát automata rendszerünk a jóváhagyás után egy órán belül állítja ki. A végszámla elkészültéről rendszerünk értesítő e-mailt küld ki. Ezután bármikor letölthető a Kiadott számlák menü segítségével bejelentkezés után.


Milyen adatok fognak szerepelni a számlán?

A számlán a díjbekérőn látható adatok fognak szerepelni.

Kivételek:

  • Csak szervezet név szerepel a számlán, ha szervezet név meg van adva. A kapcsolattartó személy neve ilyen esetben a számlán nem lesz látható.
  • Nem fog szerepelni a számlán a kapcsolattartó e-mail címe.