A .hu domain regisztráció folyamata

A regisztráció folyamata:

A kívánt domain név foglaltságát a domain igénylés menüben lehet ellenőrizni
– a domain regisztrációról a rendszer létrehoz egy díjbekérő számlát
– a díjbekérő számla befizetése után jóváhagyjuk a befizetést és kiállítjuk a “Fizetve” számlát (végszámlát) és beküldjük a domaint a .hu Nyilvántartó rendszerébe *
a domain igénylőlap aláírásával elindul a domain tényleges regisztrációja, azaz a .hu Nyilvántartó jóváhagyhatja új igényként. **

*Bankkártyás vagy paypal -os befizetésénél a jóváhagyás automatikus és azonnal megtörténik a fizetés után. A végszámlát ilyen esetben számlázásunk pár munkanappal később állítja ki. A végszámla elkészültéről rendszerünk értesítő e-mailt küld ki. Ezután bármikor letölthető a Kiadott számlák menü segítségével bejelentkezés után.
**Az igény aláírásához bejelentkezés szükséges.

 


További információk:

Sűrgős esetben célszerű bankkártyás vagy paypalos fizetési módot választani. A sikeres fizetés után azonnal feltölthető az igénylőlap.
Amennyiben a lehető leghamarabb szeretné használatba venni domain nevét, kérjük ellenőrizze a következőket:

  • az igénylő adatai között a domain profilban megtalálható a név, cím és az azonosító is (magán személy esetén személyi igazolvány szám, ha az igénylő szervezet, akkor adószámot vár a Nyilvántartó)
  • a domain profilban található névszerverekre a domain fel van véve

– A  megrendelés után maximum 15 perccel az igény aláírható, amennyiben a névszerver beállítások megfelelnek a .hu Nyilvántartó követelményeinek.
– Üres igénylőlapot a http://hostit.hu/dokz/hu_igenylo.pdf
címről is letölthet, ha nem tudja azt on-line aláírni.
– .hu domain viszonteladóink használhatják saját igénylőlapjukat előzetes egyeztetés után.
– Amelyik igényhez domain igénylőlap került feltöltésre, az már nem írható alá elektronikusan.